Gazety pełne reklam

Do wielu objawów, które pokazują nam, że jest kryzys, należy także zwiększona ilość reklam. Mogłoby się wydawać, że wiele firm zrezygnuje z reklamowania się w prasie, ale jednak obserwujemy sytuację odwrotną. Może jest to wynikiem zwiększonej aktywności i silniejszej walki o potencjalnych klientów, ale w każdym razie okazuje się, że w gazetach jest coraz więcej reklam. Nawet w prasie codziennej możemy zauważyć tę zmianę. Już na pierwszej stronie pojawiają się reklamy i dzieje się tak aż do strony ostatniej. Czasami przeglądając kolejne kartki, zastanawiamy się, gdzie właściwie jest treść, skoro ciągle rzucają nam się w oczy reklamy. Nie są to bowiem drobne reklamy prasowe, ale całkiem spore, czasami nawet na połowę strony. Dzisiaj bardzo nam to przeszkadza. W końcu, jeśli kupujemy gazetę informacyjną, to chcemy poczytać artykuły, a nie oglądać reklamy. Nie dość, że ceny gazet wzrosły, to jeszcze ilość treści się zmniejszyła. Niestety kryzys nie sprzyja czytelnictwu.

Related Post

Ukierunkowanie Rozkręcenie własnego biznesu nie jest już czymś trudnym. W tych czasach potrzeba do tego tylko środków pieniężnych i pomysłu, który pozwoli ukierunkować nowo powstałą działalność. Prowadzenie biznesu po omacku może okazać się życiowym błędem. Działal...
Blogi o zwierzętach Większość ludzi kocha zwierzęta, żyjemy obok nich i chociaż często zabieramy im ich naturalne środowisko, to jednak często także dajemy im nasz dom i traktujemy jak członków rodziny. Jeśli mamy jakieś zwierzęta, to naturalny wydaje się fakt, że chce...
Dlaczego reklamy są krótkie Wielu z nas błędnie uważa, że reklamy są krótkie dlatego że czas antenowy jest bardzo drogi. W rzeczywistości jest nieco inaczej. Reklamy są krótkie, ponieważ czas dostosowany jest to ludzkich możliwości percepcyjnych. Okazuje się, że nie jesteśmy w...
Przedsiębiorca Osoba zarządzająca biznesem jest postacią kluczową w całym przedsięwzięciu. Od niej bowiem zależy, czy działalność nie zejdzie z drogi sukcesu i czy przyniesie w końcu upragnione pieniądze. Tylko pomysłowość i sama przywódcza osobowość inwestora może...
Ambitne Do ambitne mediów zalicza się wszystkie formy niestandardowego marketingu. Może to być np. marketing wirusowy, partyzancki, trendsetting, formy marketingu internetowego – e-mail marketing, gry ,marketingowe, buzz marketing, jak również reklama zamies...
Biznesowe Obecnie wiele stacji telewizyjnych decyduje się na utworzenie specjalnych kanałów, które zajmują się wyłącznie tematyką z zakresu biznesu. Są to programy specjalistyczne, w których bardzo często eksperci dzielą się z widzami swoją wiedzą i opiniami d...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *