Ryzyko

50Założenie biznesu nierozerwalnie związane jest z ryzykiem. Zawsze bowiem należy liczyć się ze stratami finansowymi i moralnymi. Zainwestowanych pieniędzy nigdy początkowo nie można być pewnym. Nawet najbardziej wytrawnemu i obytemu inwestorowi towarzyszy stres przy rozkręcaniu nowej firmy. Finanse, w przypadku porażki, mogą znacznie się uszczuplić, a temu nie towarzyszą przyjemne uczucia. Inaczej rzecz się ma w sytuacji kolejnego sukcesu. Wtedy można stwierdzić, że ryzyko się opłacało , ale na takie wnioski zawsze potrzeba czasu. Żaden biznesmen jednak nie odzieli swojego życia od kolejnych inwestycji. Posiadanie wiedzy i doświadczenia daje im niewyobrażalny komfort psychiczny i popycha do dalszych działań. Starty mogą przyjść, ale w ostatecznym rozrachunku wprawionych inwestorów, nie zaskoczy bilans zysków, który jest dodatni. Oni wiedzą jakie ruchy wykonywać. Wiedzą, czego się imać i jak zarządzać nowymi firmami. Każdy jednak może się tego nauczyć. Wystarczy tylko podjąć ryzyko i sprawdzić swoją intuicję.

Related Post

Doświadczenie Zarządzanie przedsiębiorstwem w tych czasach nie jest trudne. Właściwe każdy może stać się właścicielem swojego interesu. Do tego nie trzeba składać podań ani przechodzić rozmów kwalifikacyjnych. Wystarczy tylko pokazać, że lubi się ryzyko i wyłożyć ...
O czym piszemy na blogach Piszemy blogi z różnych powodów. Ważnym z nich jest na pewno chęć podzielenia się swoimi odczuciami, emocjami czy przeżyciami z innymi, nieznanymi osobami. Należy, bowiem pamiętać, że blogi pisane przez indywidualnych autorów nie istnieją bez czytel...
Blogi o zwierzętach Większość ludzi kocha zwierzęta, żyjemy obok nich i chociaż często zabieramy im ich naturalne środowisko, to jednak często także dajemy im nasz dom i traktujemy jak członków rodziny. Jeśli mamy jakieś zwierzęta, to naturalny wydaje się fakt, że chce...
Media kształtują nasz światopogląd Media to czwarta władza – tak mówi słynne w świecie powiedzenie. Wiele w tym prawdy. Wszak nie jest tajemnica dla nikogo z nas, ze media mają ogromna siłę. Mogą kreować nasz światopogląd, wpływać na nasze zachowania i decyzje. Ten kto posiada media ...
Dlaczego reklamy są krótkie Wielu z nas błędnie uważa, że reklamy są krótkie dlatego że czas antenowy jest bardzo drogi. W rzeczywistości jest nieco inaczej. Reklamy są krótkie, ponieważ czas dostosowany jest to ludzkich możliwości percepcyjnych. Okazuje się, że nie jesteśmy w...
Gdy reklama śmieszy Niektóre reklamy nas rozczulają, wzruszają, inne denerwują i wręcz wkurzają albo są irytujące. Ale są także reklamy wykorzystujące dowcip i humor. Może to być przedstawienie śmiesznej sytuacji albo gra słowna, która wykorzystuje komizm w naprawdę św...